با توجه به اضافه وزن می تواند نامزد پیوند کلیه چه به انجام آن نشده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با توجه به اضافه وزن می تواند نامزد پیوند کلیه چه به انجام آن نشده

برادر من دیالیز 3 بار در هفته و بسیار کم حرف در مورد وضعیت سلامت خود را. او 55 ساله است، به ما گفت که او نیاز به پیوند کلیه و کبد است، اما نامزد نمی کند چرا که او دچار اضافه وزن است. او بیمار از اغلب غذا خوردن می شود. این امر باعث استفراغ، اسهال و هفته گذشته او به پایان رسید تا موافقت خود را برای رفتن به اتاق اورژانس چرا که او با تنگی نفس شده بود و حتی فکر کرد که او داشتن درد قفسه سینه. اگر او می تواند این عملیات را ندارد چه باید کرد؟

این یک پیام از ایمیل من است (اگر سوالی دارید دیگر، شما همچنین می توانید آن را به من ارسال)، برای این وضعیت ما می توانیم او را با چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک کند.

همانطور که همه ما می دانیم پیوند کلیه یکی از شایع روش درمان نارسایی کلیه است، می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز، یکی دیگر از راه های رایج برای درمان این بیماری است. اما همه مردم می تواند شانس را به عمل دارند، حتی به شما پول به اندازه کافی. اگر شما می توانید تقاضا از پیوند برآورده نمی کنند، شما می تواند در نامزد ذکر شده است، درست همانطور که در گدایی اشاره شد، او به دلیل اضافه وزن. در این وضعیت، مردم نیاز به در نظر راه دیگری برای حل این مشکل. خوشبختانه، کارشناسان یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است که می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز و پیوند اختراع کرده اند. این می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده بهبود و محافظت از آنهایی که باقی مانده است. برای شرایط برادرش، آن را به بهترین انتخاب است.

اگر شما و یا مردم در اطراف شما هستند / بیمار با توجه به اضافه وزن و یا دیگر دلایل می تواند نامزد از نارسایی کلیه است، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کلیه درمان شکست، پیوند کلیه، با توجه به اضافه وزن می تواند نامزد نارسایی کلیه نه ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: